torsdag, augusti 27, 2015

Får jag presentera min plannerfamilj!

Här har vi min Filofax familj. Är dom inte vackra så säg.
Ner i från och upp:

Patent Personal Compact - Duck Egg.
Calipso personal Compact - Blue (till salu/for sale)
Original personal - patent Nude
Original personal - patent Fuschia
Original personal - patent purple
Original personal - patent black.

Älskar mina original, dom är dom finaste filofaxerna jag vet.
Enkla, funktionella och bastanta.
Min favorit är absolut Nude!

Här är min andra familj, lika älska som den första.
Från vänster till höger:
Heidi Swapp Memory planner - black & white stripes
Undyed Fauxdori in Regular size från Etsy
Midori Travelers notebook, regular size - black/svart.
Midori Travelers notebook, regular size - brown/brun
Color Crush from Webster's pages - gold/guld.

Min favorit bland dessa är nog den bruna Midorin. Skinnet är så fint och jag tror den blir ännu finare när den blivit använd och hanterad.

Nu tror jag att jag har medlemmar i min familj så det räcker.
Vet inte om jag vågar säga att nu ska jag INTE köpa fler.
Men jag har i alla fall sålt många av mina filofaxer som jag inte trivdes med. Och kvar är mina favoriter.

/Cina



1 kommentar:

Unknown sa...

oh love your collections, go buy more dear one