lördag, maj 30, 2015

Jag gjorde det igen ... köpte en ny filofax!


Första gången jag såg den här filofaxen var i en FB grupp där någon lagt upp en bild från en katalog med nyheter från Filofax. Färgen är helt underbar, man får känslan av syrener, sommar och sol. När jag sen såg bilden som Mypurpleylife lagt upp på Instagram var jag totalt såld. Bara titta på alla dessa matchande sötsaker. Man kan ju inte annat än att sucka av glädje när man ser dom. 
Så jag gick in på Filofax UK men när jag såg priset så backade jag. Surfade in på Ebay och hittade den i en engelsk butik. Jag velade hela dagen och kvällen. Men till sist kunde jag inte bärga mig utan KLICK så var den köpt haha Det blev ca 693 kr inkl frakt från England och det var helt överkomligt för mig.
Så nu hoppas jag ivrigt att den kommer hem till mig snabbt!
Men den skickas från England så det går ju oftast snabbt. Blir en lååång väntan!!

Här är Mypurpleylife's underbara bild! 
Ögonen jublar av lycka. Vill verkligen tipsa om hennes blogg och youtube kanal. Det var hennes fel att jag fastnade i Filofax träsket. Fast jag hade redan bestämt att köpa en filofax för jag har alltid haft både vanliga kalendrar och filofaxer i hela mitt liv. Av en händelse så snubblade jag över hennes videos och fick en chock att det var ju en hel stor värld med filofaxer.
Så nu är jag en filofax missbrukare/hoarder - och jag älskar det.
Nu ska jag vänta vid min brevlåda!
/Cina




Inga kommentarer: