lördag, maj 16, 2015

Haul dags!

Ja jag kör den engelska varianten med shoppingfoto, haul's. Låter så trist med shoppingfoto.
Så här är mina senaste Haul! Nu gråter min plånbok blod, men kul måste man ha i sitt liv. Eller hur? Folk kan tycka att man är en hoarder men det stämmer inte för jag använder ju alla saker jag köper och lägger dom inte bara på hög.
Tim Holtz dies som man kan göra rosetter av. Två VersaMagic Dew drops stämpeldynor. Perfekta till att stämpla i filofaxer och planners. Blöder inte igenom sidorna.

Panduro shopping. Ett 6x6" paperpad med glitterprickar. Gulliga små stickynotes och en underbar bred washitejp med Mason Jars på. Dom ska jag klippa ut och använda som stickers i mina filofaxer.

Från Scrapweb kommer dom här godsakerna. Heidi Swapp stämplar och två stämpel kit från Scrapberry. Där kommer också washirullarna, så himla gulliga med pastellfärgade kameror och söta små kaniner. Ett 6x6" paperpad från American Craft "Shimelle"
Och så den oumbärliga dubbelhäftande tejpen.


Dom här sakerna har jag längtat efter och faktiskt så fick jag dom snabbt.
Stämpel kitet med penpal stämplar och kaffemuggen kommer från Studio29 design, USA.
Diesen har jag köpt från Etsy från en amerikansk säljare. Så himla användbara både för pocketletter och kortmakeri.

Jag dricker inte kaffe, tycker det är jätteäckligt. Men jag fullkomligt älskar take away muggar. Så nu har jag både en stor dies och en mugg stämpel. Skulle vilja ha en washitejp med muggar också, någon som vet om det finns?

Åh tänk att man kan vara så här glad för pysselsaker, men jag är faktiskt överlycklig för alla dom här underbara sötsakerna. Om människor vill göra mig lycklig, ge mig bara lite pysselgrejer hahaha
/Cina



Inga kommentarer: