onsdag, juni 10, 2015

Shopping i stora lass!

Jösses som jag har shoppat den sista månaden. Man kan kalla det verkligen manisk shopping.  Här äter vi inte nudlar i en vecka inte, vi får äta det i flera månader. Men så mycket härliga och fina saker jag köpt *love it* Jag är ju sådan att jag lägger sällan mina saker på hög utan sliter upp paketerna och vill prova allt direkt. 
Så här kommer en bilder på all min shopping.
Här är leverans från Cilin Papers där jag köpt banner stansen och refill till min tab stans. Trodde jag! Borde ju kollat upp att detta var till den gröna och jag har den rosa stansen, attans !Köpte också Heidi Swapps roller stamp, en datumstämpel med dagarna i handskriven font. Men måste säga att jag blev väldigt besviken på den för kvaliteten var ingen höjdare.

 Från Pappersbiten kommer cardstock, stämpel från La-La Land och 6x6 papperspad Hello Sunshine från Doodlebug.
Konstigt för jag har aldrig tyckt om La-La Land stämplar men den här blev jag totalt kär i och att det var halva priset gjorde ju inget!

 Från K-Design kommer dom superfina washi rullarna, banners, hus, granar och han & hon. 
Och ett stort ark med jättefina stickers.

Denna shopping är från Scrapfabriken. Ännu ett Project Life  kit med kort och dekorationer. Jättesöta wood veener skrivmaskiner. En Wink of Stella clear glitterpenna. Och två paketet av Sn@ps underbara alfabetssticker. Jag fullkomligt älskar dom så jag bunkrar dom när jag får syn på dom någonstans. Så fina både till Pocketletter och kort. 

Förra helgen var jag i Malmö med make och dotter. Och där har dom den danska affären Systrarna Greene. En av mina favoritaffärer med massor av olika saker till bra priser. Så här bunkrade jag upp rejält! Dom craftfärgade stickersen är suveräna att stämpla texter på. Jag har stämplat upp en massa som jag dekorerar mina kuvert med. Alla dessa grejer ska jag använda till mina pocketletter. Och hur kan man låta bli att bunkra när dessa kostade mellan 6-10 kronor/styck!!

Nu inväntar jag tre leveranser till, omg!
En från Simon Says Stamps, Honeybunny och Idas magasin. Så håll ögonen öppna för ännu ett "haul" inlägg.
Nej nu ska jag gå och frossa lite i mina nya fina saker
/Cina

Inga kommentarer: