tisdag, januari 06, 2015

Nu är det 2015!

God fortsättning på nya året 2015. Oj så konstigt det känns att skriva 2015. Och var tog 2014 vägen, för visst gick det året snabbt! Länge sedan jag uppdaterade bloggen också. Men december gick åt att göra julkort och vara sjuk. Sen var det helgdagar med familjen hemma och lediga. Men i morgon är vardagen tillbaks igen. Så nu blir det äntligen tid för mina ensam-hemma-pyssla-dagar :)

Oh så måste jag berätta en otroligt rolig händelse som jag blev helt exalterad av. Jag var med i en Giveaway hos Kristina Werner. Och JAG VANN!!! Visst är det fantastiskt för jag vinner aldrig någonting. Men jag vann 100 DOLLAR att shoppa hos Erin Condren. Kunde knappt tro mina ögon, så jag läste mailet flera gånger och såg vinnarvideon på Youtube :D Så jag shoppade loss, tyvärr kostade frakten 300 kr!! Men det blev en slant kvar. Och enligt FedEx så ska paketet levereras på torsdag 8 januari. Gissa om jag är glad. Bilder kommer såklart när den anlänt.

Men nu inviger jag det nya året med en bild på min uppdaterade lilla filofax samling. Det har sålts filofaxer och köpts. Men här är mina nuvarande små bebisar ;) Väntar på att Kalenderkungen ska få in Original Personal i fushia lack som varit slut länge. Och ja jag skulle inte köpa fler, men men så blev det inte haha.
Från vänster till höger: Finsbury A5 i rasberry, Aston Personal i Mushroom (som är till SALU), Willow personal som jag fick i julklapp - av mig själv :D Patent Compact i Duck Egg, Original Personal i lila lack och sista skönheten är en Original Personal i Piller Box red. Är dom inte underbara allihopa?!
Här är vecka 2 i min röda original. Körde lite katt tema för jag ville använda den gulliga dekortejpen jag fick av en tjej på fb.

Det var allt från mig idag, håll ögonen öppna så ni får se min Erin Condren Life Planner
/Cina





Inga kommentarer: