fredag, januari 16, 2015

Kortverkstaden har fått ny energi

Känns härligt att ha ett nytt pysselår framför mig. Skönt att göra något annat än julkort. Har köpt en hel hög med nya stämplar. Har även köpt några Copic pennor och jag är helsåld på dessa. Som vanligt är jag typ hundra år efter alla trender. Jag har ju ca 100 promarker och 120 Spectrum Noir pennor (som jag ångrar att jag köpte) Så om någon vill köpa dom, så är ni välkomna med en kommentar så kontaktar jag er.
Nu kommer en bildbomb på nya kort, nya stämplar osv.




4 kort med dom söta Gorjuss Girls
Här färglägger jag söta ansikte med Copicpennorna

Alla hjärtans kort med stämpeln "Sending big hugs"

3 stämplar med tillhörande dies. Som jag älskar att det mer och mer finns dies som matchar stämplar.
Jag klipper ju oftast ut mina stämpelmotiv, och är urusel på det. Nu blir det en jämn och fin vit kant runtom. Dessa stämplar har jag önskat mig länge. Dom är från My favourite Stamp, MFT. Tog bara 9 dagar från Florida och hem till mig. Perfekt för en otålig människa. 
Nu blir det många grattis och kramiga kort
Nu ska jag bara köpa lite fler Copic pennor så jag kan få fina nyanser och skuggningar på mina söta flickor :)
/Cina




Inga kommentarer: