onsdag, januari 07, 2015

HAPPY DAY - Erin Condren leverans

Den är här!!!! Min Erin Condren vinst. OMG jag är så exalterad och sliter upp paketen direkt!
Förstår att frakten är 322 kronor när FedEx kör land och rike kring och levererar
direkt till dörren. 
Länk till ERIN CONDREN.COM

Fint inpackat

Titt i lådan, ohhh ögongodis

Sakerna jag köpte.
Life Planner, Stickersark som man själv kan klippa eller
stansa ut saker. Band till att hålla ihop plannern. Plastmojänger
så man kan sätta fast egna saker. Sen fick man en packe med giftlabels, och några med mitt namn på.

Varje månad startar med en översikt av månaden.

Efter det kommer själva veckorna. Direkt kan jag säga att uppdelningen
morgon, middag, kväll är inget jag har nytta av så där blir det lite
tjusig washitejp dekoration.
Efter det kommer diverse anteckningsidor, en väldigt kraftig sida med ficka man kan ha diverse saker i. En zipp plastficka. 4 ark med stickers.

Sen får man en extra liten "bok" där man kan skriva in födelsedagar, högtidsdagar osv.

Själva plannern med bandet omkring. Fram och bakpärmarna är väldigt tjocka plastsidor. Man kan även köpa extra fram och bakpärmar.

En Life Planner kostar 50 dollar. Kan säga att jag hade inte köpt en sådan själv med tanke på
att den varar ju bara 1 år, hela 2015. Men åhhh den är jättefin :D
Återkommer med lite bilder på dekorationer osv när jag "lekt" med den lite
*HAPPYDANCE*
/Cina - life planner ägare.

Inga kommentarer: