tisdag, oktober 14, 2014

FF utmaning - rosa bandet 2014

I den svenska filofaxgruppen på FB finns där nu en utmaning som går ut på att dekorera dina sidor i rosa och på ett eller annat sätt stödja/donera till bröstcancerfonden. 
Jag valde att köpa rosa bandet 2014. Brukar köpa varje år så det blir perfekt till utmaningen. 

Vecka 43 sidor är alltså dekorerade med washitejp i 4 olika färger samt några söta rosa stickers jag hade i min samling. 
Använde lite svart för att få det rosa att framträda lite extra.
Tror jag ska dekorera min A5 i rosa också. 
Men vecka 44 är mitt favorittema, halloween. Så snart får jag frossa
 i svart, lila, orange osv färger, dödskallar och andra coola dekorationer.

För närvarande plågas jag av magkatarr och känner mig verkligen sjuk och eländig. 
Jag skyller på det när jag "råkade" beställa en ny filofax. För visst behöver man lite uppmuntran och fina saker när man inte mår bra?!
Den här gången blev den ännu en Filofax Original Personal i färgen Pillerbox red. 
Blev så inspirerad av en tjej som skulle använda sin nu när det börjar lida mot jul.
Folk tycker att man är knäpp och undrar varför man behöver ha 7 stycken (!!!) filofaxer. Men jag struntar i dom och njuter och klappar på mina fina bebisar hahaha
För det är som med väskor, man byter till olika efter vilket humör, speciella anledningar eller bara för att man känner för en viss sorts väska den dagen.
Nu väntar jag ivrigt på min leverans och den tar sååå lång tid!!
/Cina 

1 kommentar:

Unknown sa...

i used your page as an inspiration for my pages also