måndag, oktober 06, 2014

3 TAGS

Har kommit in i ett göra-tags-flow. Så här är 3 tags jag gjorde förra veckan. Och naturligtvis måste jag göra en med halloween tema :)
Fladdermus stämpeln är en hänglastämpel, dom glittriga papperna är
från en DCWV paper pad. Diesen är Marianne Design. Och borderpunchen är från 
Ek Success.

En enkel tag med French Cats diesen från Marianne Design.
Den fina ramen fick jag av en pysselvän, tack Erica!
Lilla bården längst ner är en punch from Ek Success.

Måste ju prova min nya kattdies igen. Papperna kommer från Simple Stories
collection "sweater Weather. (ser ni min tjusiga Filofax, love it)

Mitt pysselrum är i totalt kaos, rena krigszonen så man knappt ta sig in. 
Man borde skämmas, så jag får ta tag i det snarast.

Thank's Kirti for you kind and lovely words about my blog. Hope I can get you more inspiration from my blog XOXO
/Cina

Inga kommentarer: