fredag, juni 27, 2014

Santoro

Vet inte om ni sett den nya serien som Panduro tagit in?
Den heter Santoro. Finns underbara pappers pad, dekorationer och stämplar
Visserligen väldigt dyra, men ack så vackra.

Kjolen och mössan har jag stämplat på mönsterpapper och resten har jag färglagt med mina Spectrum Noir pennor.
Bladen är en gammal Sizzlit dies från Sizzix och fjärilen är en dies från Memory Box. Fjärilskroppen och blomman har jag använt Glossy Accent på. Själva fjärilen har jag använt min Wink of Stella glitterpenna.
Bannern är från Die Namics som kommer i flera olika storlekar. En så användbar dies som jag älskar. 
Ska köpa den andra Santoro stämpeln som Panduro har, men plånboken tyckte inte att jag skulle göra det nu ;) Och där är så många fina Lawn Fawn stämplar och dies som jag vill ha. 
Kanske jag borde köpa lotter och se om jag blir miljonär ;)
/Cina

Inga kommentarer: