tisdag, juni 24, 2014

Filofax shopping & Vecka 26 dekoration


Här var det filofaxgrejer :)

Vecka 26 i min Finsbury A5, rosa & grått tema.
Älskar dom här stickersen, önskar att dom fortfarande fanns att köpa någonstans.
Men dom är från min vintagesamling från år 2000.
3 sorters washi, och prickigt är alltid prickigt!

Vecka 26 i min Patent Compact personal size.
Bara älskar den här färgkombination. Stickersen är från min Etsy leverans.

ÅH min Etsy leverans kom idag, som jag har längtat! Älskar när säljaren gör lite extra fint
som dom här randiga tunna papperspåsarna. Och såklart är man en hoarder så är man
alltså sparar man påsarna ... ifall att :D
Och här är det som låg i påsarna. Detta har jag köpt från MrsBrimbles Etsyshop.
Dashboard som är gjort av hennes egna handgjorda/målade alster. Kaninen är ju 
så söt så söt. Den köpte jag till min Patent Compact (som jag inte börjat använda än)
Stickersbok "Woodland Creatures Stickers" 8 ark med 2 olika motiv.
Washitejp: 2 rullar med pippifåglar och en bred med elefanter. Dom är SÅ värt priset, så himla gulliga. Funderar på att sova med dom under kudden ;)
Penna: Rosa/mörkblå randig bläckpenna. Tur att den var billig för den här blev jag rätt besviken på. På ena sidan (kan man säga sida om en rund spets, ehh?) är den jätteskrapig och blir knappt något bläck. Väldigt trist tycker jag.

Men jag är så glad och nöjd med det andra. Hon har massor med kit på olika sidor som download för en hyfsad summa. Jag är så usel på att skriva ut på båda sidor så jag vågade inte köpa några sådana. Hon hade så ursöta sidor med marsvin. Eftersom vi har marsvin här hemma så hade dom ju passat perfekt. 
HÄR hittar ni hennes shop. Och hon skickade snabbt så extra plus för det. 

Tyvärr har min kort mojo försvunnit :( så hittar ni den så skicka den till mig ASAP!
/Cina



Inga kommentarer: