onsdag, juni 11, 2014

Filofax vecka 24.

Här har vi min vecka 24 i min FF Finsbury A5. Idag slutade min dotter 9:an så jag ville ha ett somrigt tema denna veckan. Blommorna har jag stämplat, färglagt och satt dom på dubbelhäftande tejp och sen klippt ut dom. Den gröna stickersen jag satt på onsdagen fick jag i en RAK från en filofax vän från USA. Thank you Kirti!! :) Den passade perfekt för min dotter har gjort ett fantastiskt jobb. Trots hon varit sjuk nästan hela 7:an och 8:an fick hon ihop 267 poäng :)

Amanda 16 år, på sin skolavslutning i 9:an

Och såklart måste min vackra dotter vara med i min blogg idag. För jag är en stolt och glad mamma!!

Idag har jag hunnit med att göra två kort. Fast det ena blev jag inte alls nöjd med, men det andra blev riktigt gulligt. Så nästa inlägg får ni se det. Och ni får även se min paket från England som jag ska hämta i morgon whooop whooop :)
/Cina


Inga kommentarer: