söndag, maj 01, 2011

SÄLJES!!

Greeting Farm flicka med kanin, 55 kronor plus frakt. Hjärtepojke 25 kr plus frakt
Greetingfarm Sjöjungfru 55 kr plus frakt
Greetingfarm tjej med spegel 55 kronor plus frakt. BOKAD, ej bet.
Klänning med text + ordstämpel 35 kr plus frakt
Helfärgad klänning plus 2 textrader 35 kr plus frakt (vid köp av båda 60 kr)
Helt underbart Chipboard hus i vitt. Sen kan du altra, stämplar och dekorera själv. Båda bilderna är på samma fpk. Men paketen var så lång så jag ville hellre ha två bilder.
65 kronor plus frakt








Ja det har inte blivit mycket pysslande den sista tiden. Har jobbat i 2 veckor så orken har inte varit där. Men här är en DS och 2 ATC och temat var Rubbestamped in colour. Alltid tråkigt när inte små detaljer syns på foto. Fjärilen som jag har stämplat är monterad på 3D kuddar och sen har jag duttat på små genomskinliga pärlor med en paperpen.

Sen har jag en omgång stämplar till som ska säljas. Är ni intresserade - maila mig på dreamcatched@comhem.se FÖRST till kvarn!!

Inga kommentarer: