måndag, maj 16, 2011

Ny underbar stämpel


Oh jag är sååå kär i min nya stämpel från Stampers Anonymous. Fick köpa den av snällaste Tina, gå gärna in på hennes blogg, Tisdagar med Tina, där hon har massor av härliga videos. Och jag har även köpt en av hennes fina Trädgårdsstämplar också, men inte hunnit göra något av den än.
Tina är en väldigt snäll människa, så snäll att hon har tömt min plånbok och fyllt mitt rum med en massa godsaker hahaha. Tack för det ;)

Av min nya stämpel gjorde jag den här sidan. Vet inte om det ska bli en sida till ett nytt 7gypsie album som jag köpte på Syzzla. Eller så får den bara vara så här. Stämplarna på bakgrunden är från ett av Tim Holtz clearstamps ark. Spetsen och bandet är från graphic45, ehh eller så var det 7gypsies. Metallhjärtat är från Tim Holtz. Det randiga pappret är mitt absoluta favoritpapper, vet inte hur många jag har använt - och köpt fler av :)

Just nu är jag inne i ett Tim Holtz tillstånd, så nu har jag köpt massor av saker från Tim Holtz. Ska förhoppningsvis komma in i någon form av skapande - men just nu ligger inspirationen i ett öken-läge :( Gjorde ett jättefint kort idag, men fotona blev så himla dåliga och kortet skickades idag.
I´l be back!

1 kommentar:

Jaana sa...

Verkligen vackert !!! Ser fram emot att få se vad du gör med Tina stämpel med...
Kram !