onsdag, maj 25, 2011

ATC i långa banor

Första ATC`n där kommer fén ifrån Sweet Pea´s. Och bakgrundsstämpeln är från - tadaaa- Tattered Angels. Tror ni att jag gillar dom? :D Pojkfén heter Eric och som sagt tror den är från Designat.
Eftersom det bara är min kusin och jag som gillar Tim Holtz stuk så fick hon en med stämpelmotiv på torson med stämpel från Tim holtz. Även tejpen kommer från TH. Bakgrundsstämplarna är Tattered Angels. Söta féflickan kommer från Designat ( har jag för mig)
Två fé ATC, féerna kommer från graphic45 och kviststämpeln är från Tattered Angel. Den är såå fin tycker jag.
En gång i månaden samlas vi "släktingar" och pysslar tillsammans. Och så byter vi ATC. Den här gången var det féer/änglar som tema. Denna ATC-tagen har papper från Graphic45.


Ett kort till en tjej som fyllde 14 år och gillar Pirates of the Caribbean. Blev ett enkelt och snabbt kort. Älskar denna stämpel eftersom den är väldigt lik min stora kärlek Johnny Depp ;D

Nu börjar det dra ihop sig för Syzzla butikens stängning så varje jobbpass är det REA som gäller. Så ni som bor i närheten - titta in och shoppa.

Inga kommentarer: