torsdag, april 29, 2010

PROMARKER förvaring


Nu har jag donat färdigt med min promarkerförvaring. Blev supernöjd, men sen vet jag inte hur det fungerar i verkligheten. Men det blev snyggt och överskådligt :)
Det är DVD hyllan BOALT från Ikea, sen sågade min älskling till några hyllplan. Märkte både penna och hyllkant med pennans färg. Har även gjort en färgkarta i ATC storlek som jag använder när jag ska färglägga, så slipper jag kladda på papper hela tiden för att se färgen.

Nu är det så att det går in minst 6 hyllplan till i hyllan. Och vad betyder det?
JO, att jag måste köpa fler pennor hahahaha.
Nu ska jag försöka hitta fram till 2 bordskivor, där är drivor av ALLT möjligt.
Tjingeling!
/Cina

3 kommentarer:

Amanda sa...

Vad smart! Det där är verkligen lättöverskådligt! Tummen upp för det!

Annie sa...

Gudars så snyggt! Och praktiskt!! Kram!

Annika kort & gott sa...

Det såg snyggt ut, tror dock att jag har alltför många för att få det att funka för mig!
Förstår inte varför bordskivorna hos oss pysslare tycks vilja gömma sig hela tiden... :-D
kram Annika