torsdag, april 15, 2010

Ännu mera kommer här





Antingen uppdaterar jag inte alls, eller så blir det en hel hög med uppdateringar ;)
Två grattiskort har det blivit, ett på beställning och ett till en mycket kär pysselvän som fyller år.
Kanske inte min stil precis med det färgstarka, men plötsligt händer det :D Och så älskar jag Muffins/cupcakes. Dom är både goda och söta att titta på hihi.
Och så två stycken Decosquares med tema Vintage children with dogs och en med temat "Time/Clocks.

Igår beställde jag Tim Holtz nya underbara papper, se dom HÄR - mums längtar verkligen efter den leveransen :)

Nu har jag en massa ATC att göra till vår släktträffs grupp :) Snart ska vi träffas igen, längtar redan :)
/Cina

5 kommentarer:

Helena sa...

Underbara kort.=)
Du är verkligen kreativ just nu.....härligt.
Vad använder du vattenpenslarna till?
Trodde du färglade med Promarkers.
Kram!

Jaana sa...

Tack du underbar ! Jag tänkte också att det inte var riktigt din stil, men snyggt ändå !!!

Laila sa...

Vilket härligt stim du är inne i just nu! :-)

Å var du tvungen att visa dom där urläckra papprena från Tim??? *dregglar ner tangentbordet*

frubards pysselkök sa...

Super läckra kort :-))

Du verkar vara i ett riktigt stim just nu. Om jag ändå vore det...
Många tips till idébanken.

Kramar till dej Cina // Lappgumman Kikki

Catta sa...

Tack för tipset! =)

Oj, vad många fina kort du gjort! Gillar speciellt det gröna vårkortet med fjärilen och vårblommorna, helt underbart!

Ha en fin dag! Kram!