måndag, april 05, 2010

Projekt minialbum






Förra veckan fyllde min kära "svärdotter" 20 år. Förrutom min son så ÄLSKAR hon Tokio Hotel. Så jag tyckte det var en perfekt idé att göra ett litet minialbum till henne med hennes älsklingar ;)
Använde minialbums diesen till min Revolution. Eftersom min färgpatron till skrivaren passade på att ta slut precis när jag skulle sätta igång så gjorde jag albumet i svart/vitt och med kontrastfärg i rött. Använde 2 sorters mönsterpapper för att hålla albumet i samma stil. Satte sen ihop albumet med öppningsbara ringar och dekorerade med spets, band, ett "handmade" hand och ett hjärta.

Tror hon blev glad och gillade det för hon la det både sin blogg och FB. Hihi det var så kul att göra det och ännu roligare att hon tyckte om det.
Imorgon ska jag sätta igång med något annat - tror jag ;)
/Cina

Inga kommentarer: