onsdag, april 28, 2010

Lila kort - igen :)



Som jag sa tidigare, just nu är det LILA som gäller ;)
Så här kommer ett grattiskort i just färgen, lila. Det blev ett rätt enkelt och lite mer strikt kort. Tycker att stämpeln, som kommer från Octoberstamps, är så fin och ville framhäva den utan en massa dekorationer och mönstrade papper. Det turkosa mönsterpappret är från Tim Holtz nya blogg. Missa inte det, helt underbara papper i flera olika format. Bara älskar dom!! Har inte hunnit sätta tänderna i dom än, men det kommer ;) I sista sekund satte jag bara dit 3 mörklila blingstenar på det randiga bandet. Men då hade jag redan fotat så ni får själv tänka er hur det ser ut hihi.

Sen får ni en liten liten sneakpeak på dom nya stämplarna som äntligen har kommit. Längtar tills nästa vecka när dom kommer till mig :)
/Cina

1 kommentar:

Jaana sa...

Lila är bäst... ialla lägen ! :-)
Och gissa om jag blev nyfiken på den stämpeln...!!!