tisdag, april 21, 2009

HAPPY NEWS

*trallar och sjunger glatt* Idag ringde dom från net-on-net, killen i luren säger att min reklamation gått igenom. Inte fattar jag någonting för jag hade ju redan fått besked om att jag skulle få betala hela kalaset. MEN dom hade gått igenom mitt ärende igen för tydligen blev det en väldigt dyr historia. Fast nu kostade det inte EN ENDA krona :)))))
Nu i veckan ska dom byta moderkortet så jag hoppas jag får den nästa vecka.
Hur glad är inte jag ? Jo superdupermegaglad *hihi*
/Cina snart med laptop igen!!!

5 kommentarer:

Amanda sa...

Det var verkligen ett trevligt besked! ^^

Gisan sa...

GRATTIS!!!

am sa...

Grattis. Då får vi hoppas det är sista gången den är inne nu då :-)

kram am

Helena sa...

Vilken tur att de ändrade sig så att du slipper betala.
Net On Net är det de som hyr ut datorer och annat eller är det en nätbutik?
Det är skönt med en laptop tycker jag så att man kan sitta var man vill när man surfar.
Ha en skön kväll vännen!
Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wiiihoooo! Vilken röta alltså! Förstår att du blev glad! *ler*

Hoppas nu att de inte klyddar till det och att allt går som det ska - datorn är ju liksom andå en del av en på någe sätt.. *skrattar*

Vad bra att jag får ställa så många frågor till dig! Jag vet ju inte än vad det är jag "har", men något åt det maniska hållet med kraftiga depressioner. Tyvärr ligger det lite i "ropet" nu att bli diagnosticerad med vuxenADHD och bipolärt. Vilket innebär att läkarna blir alltmer restriktiva och vill ofta bara sätta diagnosen "depression". Men är det normalt att gå igenom en kraftig depression vartannat år? Och däremellan ha så otroligt mycket överenergi med tusen järn i elden? För att inte tala om mellanperioderna då man är på väg ner?

Jag skiter mer eller mindre i vad jag har - bara jag kan få slippa det.
När fick du besked och hur gick du tillväga? Nyfiken för hur det sett ut för andra.

Häromdagen var jag i en självhjälpsgrupp för deprimerade (av olika slag). Kände direkt att "här hör jag inte hemma" och det är så typiskt mig. Men det som "snubben" därframme snackade om - stämmer ju bara till vissa delar och i mångt & mycket är det tvärtom eller helt annorlunda. Och jag vet ju att jag inte är ensam i detta - så det måste ju finna hjälp att få. Usch, vad sjukvården är klyddig - för att bli sedd som sjuk måste du vara frisk, men då är du för frisk för att de ska kunna hjälpa dig... Vaddå "Moment 22" liksom?! *ler*

Nä, nu ska jag sluta tracka dig, ska fortsätta min bloggrunda och sörpla kaffe därtill!
Ha en superduper helg!
Kramar / Angelica