tisdag, april 10, 2007

Veckans första LO


Jag har bestämt att den här veckan ska gå i scrappandets tecken. Så idag har jag varit och shoppat loss lite hos Jane (www.scrapaddicted.se) Och nu har jag gjort veckans första LO :)

Det är min vackra son och min söta systerdotter, som på bilden var två veckor gammal. Jag tycker att fotot är så fint när dom tittar på varandra för första gången. Och när man ser hennes pyttelilla hand i hans stora så blir jag alldeles rörd och tårögd :)
Brunt och lila låter rätt läskigt som färgkombination, men jag tyckte det blev rätt fint ändå.

Hoppas alla haft en härlig påsk!!!
Nu ska jag börja på veckans LO nr 2!
Bilderna är klickbara - men tyvärr är min scanner så himla usel *muttrar*

/Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

Brunt och lila blev ju helt okej. Tänk vad storkusinen ska kunna lära detta lilla knyte vartefter

kram am