tisdag, juni 16, 2015

Color Crush craftmate folio har anlänt!

Idag kom äntligen mitt paket från Simon Says Stamps. Blev så glad när jag hittade Color Crush folion på Simon. Tillbringades x antal timmar att försöka hitta den i Sverige men utan resultat. Och till och med på Websters Pages hemsida var den slutsåld. Men nu är den min :)
Jag köpte även en stämpel med matchande dies. Föll direkt för den när den släpptes, så himla gullig och nu är den min.
Det är en pure innocence stämpel från My Favourite Things "TUTU"
Köpte även Heidi Swapps stämpelkit "ALWAYS". 
Nu har jag 7 stycken stämpelkit från Heidi. Älskar både orden och handstilen. Och man kan använda dom till ALLT. Både att stämpla i filofaxen, pocketletter eller kort.
Så dessa köp är jag väldig nöjd med!


Så här söt är den inuti, rosa med vita prickar. Gillar prickiga saker så den här är helt perfekt för mig. 
Så nu har min Teal folio fått en kompis. Visst blir man glad att se dom här färgerna tillsammans?

Så nu är det dags att fylla på med lite saker och få lite organiserat.
Sen ska det stämplas och färgläggas, whieee så kul!
/Cina





Inga kommentarer: