torsdag, december 15, 2011

Julkorten skickade :)



Idag skickade jag mitt sista julkort- tjohoo. Fast dom sista 10 stycken glömde jag såklart att fotografera - typiskt mig :( Men jag har två stycken som jag hann med. Det ena får ni se nu. Det är ett alternativt julkort som är gjort för att passa mottagaren. Hon gillade det :D

Mitt finaste (i mitt tycke) lade jag tid och kärlek på för jag skulle skicka det till en kär pysselvän. Och när jag monterade ihop det så klistrade jag allt på fel sida. Så det blev som japanska mangatidningar, man börjar bakifrån och bläddrar sig fram ;) Men hon känner mig ganske väl så jag tror inte hon blir förvånad. Fotot ligger i kameran så jag får fixa det i morgon.

Har också fotat mina julprojekt som två stycken ska få öppna på julafton :) Men dom smyger omkring här så dom får ni inte se nu.
Idag har jag klickat hem lite papper från Riddersholm Design, October Afternoon, och Pink Paislee. Kände att nu behövde jag nya fräscha papper efter alla julpapperna. Hoppas jag får tid att pyssla lite i juldagarna.

Inga kommentarer: