lördag, december 03, 2011

Arbete pågår!

Ja här var det verkligen torka i den här bloggen!
Men jag jobbar på i mitt pysselrum. Men det är julklappar så ni får allt vänta på bilder lite till. Och det ena projektet är jag supernöjd med. Hoppas att "mottagaren" uppskattar och tycker om det :)

Jag älskar att göra album, antagligen kommer jag aldrig att sätta foto i dom, men dom är roliga att göra ;) Så det har blivit ett par stycken, och fler är på G. Fast det får nog ligga på is till julhelgen är över. Behöver ni lite inspiration så kolla in här: http://www.youtube.com/user/kathyorta#p/u/4/XiUsSx-gMEM Ett väldigt enkelt men så fint album. Och jag är så stolt att jag lyckades göra det via videon och efter inch måtten. Har aldrig förstått mig på hur man räknar inch på linjalen. Men nu jäklar har jag nog fått kläm på det :)

Några julkort har det blivit, och kommande vecka får jag verkligen lägga på en rem så jag hinner göra alla som behövs.
Så jag hoppas ni stannar kvar som läsare och tittar in igen. Och under tiden ni väntar får ni gärna hjälpa mig att tjäna pengar genom att klicka på reklamlänkarna här på högersidan ;)

Inga kommentarer: