söndag, juli 03, 2011

Minialbum sida



Puh trots det otroligt kvalmiga vädret har jag gjort en sida till mitt påbörjade minialbum. Omslaget ser ni HÄR.
Även här har jag använt Bo Bunny papper och text. Hjärtanen tycker jag blev otroligt häftiga. Det är Tim Holtz diesen jag använt sedan har jag kört dom i Cuttlebug embossing folder. Därefter duttade jag med Versa´s genomskinliga dyna, hällde på clear embosspulver och värmde det. Visst blev det en häftig struktur :)
Klämman är från Tim Holtz där jag trätt igenom en kulkedja med några charms.
Siffrorna är stickers som jag chalkat och duttat på Glossy Accent.

Min kamera är usel så jag får alltid fota med blixt, så blänk när man fotograferar foto kommer jag inte i från. Men nu ska Fästmannen köpa ny kamera, så den tänker jag låna istället för min dåliga ;)
Trevlig söndag kära läsare!!

Inga kommentarer: