torsdag, juli 07, 2011

Ett kort




Nu är det dags för lite gulligull för att lätta upp allt vintage/shabby Chic i min blogg.
Den här underbart söta stämpeln har jag köpt på PaperMaze stora rea och det är Mo Manning. Jag som älskar cupcakes i alla de former, stämplar, papper, servetter, kassar m.m. :)
Kortet har jag skickat till en kär pysselvän som fyllde år för ett bra tag sen. Men det är först nu jag fick tid att göra kortet.

Hjärtepappret och prickiga pappret bakom motivet är Maja Design. Muffinspappret är från Panduros rea, det är även pappret där jag klippt ut bårderna från. Åh dom är så söta så söta :) Min pysselvän är känd för att inte dekorera så mycket så här fick det bli en blomma från Primas rosband. Satte en liten pärla i mitten. På närbilden kan ni se lite glitter på motivet. Det är en penna från Sakura som blir sådan här tunna skira glitterstreck. Älskar denna penna och använder den ofta.
Grattisbokstäverna är från träkloss alfabet jag fick i ett DT paket för längesedan, hade nästan glömt bort det. Men gillar typsnittet :)

Så grattis på födelsedagen Frk X ;)

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

I dag landade detta ursöta kort i min brevlåda! Tusen tack goaste vännen.
kram Annika