onsdag, december 08, 2010

Teljus och julprydnad





En liten söt ängel fick pryda min juldekoration som jag gjort för Syzzla :)
Sen har jag för första gången gjort teljuskort. Det var väldigt pilligt, så den randiga med hjärtan är min första prototyp. Där är ingen tag och inga dekorationer på. Fast jag tror inte jag ska dekorera den för pappret i sig är så "blingit". Nästa teljuskort är i julstuk. Tagen har jag chalkat kanterna på och sen stämplat med distressbrunt med Reprints lilla snöflingestämpel. Detta tänkte jag skicka till en rar pysselvän. Får se om hon gillar det :)
Tips är att använda ett kraftigare pysselpapper, för ljusen blir tunga och då är risken att hela kortet viker sig. Använd gärna dubbelsidigt för det blir fint på insidan av kortet med ett matchande mönster.

/Cina

1 kommentar:

Jasmine - Kortmakerskan sa...

Va fint! Det är så mycket roligare att ge bort presenter som ser bra ut. :)

Kram