söndag, december 26, 2010

Min julklappsask









God fortsättning på julen önskar jag er alla. Hoppas ni fick en trevlig och lugn jul.
Min största överraskning var julklappen från min Kusin. Mamma fotade mig när jag öppnade, antar att mina ögon stod rätt ur skallen på mig hahaha. Men det var en STOR scrapväska på hjul, åååhhh så fin den är :) Nu kan man packa med sig massor av saker utan att få ryggskott när man ska släpa på tunga väskor.

Den här asken fick min syster i julklapp och hon blev jätteglad :)
Papperna kommer såklart från min favoritleverantör Graphic45. Grunden är en träask som jag klätt med papper efter jag målat kanterna med svart acrylfärg och ovanpå det blaskade jag på ordentligt med Tim Holtz crackle paint. Bytte beslag och lås för dom var skinande guldfärgade och lite klena. Dom små nycklarna kommer från Scraplagret. Samma sort som jag använde på glasen som jag gjorde i förra inlägget. Cirkeln ovanpå locket har jag använt 3D lack, men blixten gillade det blanka så det ser lite konstigt ut ;)

I morgon uppdaterar jag med tavlan jag gjorde åt min svärdotter.
/Cina

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Hej!
Vilken toppen julklapp! Tack för det fina DT-paketet som du packade. Asken som du har gjort är toppenfin. Jag skulle aldrig klarar att få ihop något fint av de pappren. Jag är urkass på den stilen men du är jätteduktig. God fortsättning. Kram

Jaana sa...

Sjukt fin ask !!! Och väskan är jag bara lite avundsjuk på, eller....!
Gott nytt år, Cina !

Jasmine - Kortmakerskan sa...

Asken är ju hur fin som helst. Och väskan som du fick, den ser riktigt praktisk ut. :)

Svar: Ja, vårkänslorna syns tydligt i senaste korten. Jag antar att det var konsekvenserna av för många gjorda julkort. Glad att du också kände harmoni av något annat att skåda.

Åh, tack för informationen. Då kan jag meddela att vintagestilen passar även mig. :)

Kram