måndag, december 27, 2010

Julklappstavla


Den här tavlan gjorde jag till min svärdotter i julklapp. Det är hennes favoritband så hon blev glad för den :) Det är en 30x30 cm canvastavla som jag först klätt med ett mönsterpapper och sen har jag klippt ut gitarren från ett annat papper. Bilderna har jag skrivit ut från nätet, dekorerat med utklippta stjärnor och bokstäver som jag lagt 3D lack på. Gillar sådana här collage alster :)

Jag ligger efter med lite pyssel som skulle vara klart att skickas. Så jag får väl hugga tag i det inom kort.
/Cina

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Vilken fin present!
Ja, du valde ut en jättefin stämpel till mig. Det gjorde du bra!
Kram

Erika sa...

Wooow satt precis och skrev ett inlägg på min blogg ifall någon som höll på med scrapbooking ville visa mig sina sidor och så hittar jag DIG på google = ). Gud va mycket fint du gör. Hoppas att det är ok för dig att jag lägger till dig på min sida om det nu inte skulle vara det så kan du skriva till mig så får jag ta bort dig. Hoppas du har en bra dag. // Erika

Carina sa...

Hej!
Vilken härlig julklappstavla.Tycker som du att det är lite speciellt med vintage.Gillar din tändsticksask också.Tack för din hälsning hos mig.