onsdag, oktober 07, 2009

Svackan är djup!


Alltså min pysselsvacka är djup. Har ingen som helst lust eller inspiration :( Det är sååå tråkigt så det är inte sant !!! Nu måste jag tvinga mig att göra något, för jag vet ju hur kul det är och så glad jag känner mig när jag pysslar. Tröstshoppar lite, brukar ju hjälpa - men inte ens det går så bra.
Men jag får väl försöka lite mer shopping ;)

Men just nu letar jag efter detta stämpelmotivet. Någon som har denna och kan tänkas låna ut den några dagar?
Mamma vill så gärna ha denna på sina inbjudningskort till deras 140 års fest. Blir jätteglad om någon kan hjälpa mig.

Vill också tacka tjejerna som var med på pappersbytet - jättekul :)
/Cina
(Bilden lånad från magnolia)

1 kommentar:

DragonBitch sa...

tack själv för pappers bytet.. himla kul idé
vilka fina papper jag fick.. :)
kram Jessica