lördag, oktober 10, 2009

Decosquare


En decosquare är ungeför som en ATC fast måttet är annorlunda, 10,2 x 10,2 cm.
Här har jag gjort min allra första som gick i väg till privat byte. Ska bli kul att göra fler, gillar det fyrkantiga formatet precis som 15x15 korten.

Är det någon som är intresserad av att byta är ni välkomna att höra av er :)
På denna DS (decosquare) har jag använt 2 olika stämplar (kvinna och vingar från Cherry Pie) som jag maskat. Och så en Swirlstämpel från Tingtura. Bakgrunden har jag gjort med distresser. Temat är "Bevingat"
Jag har också gjort 2 ATC i temat "på bondgården" får se om jag lägger upp dom här för fotona blev inget vidare :( Svårt att fota när dagsljuset ständigt är grått *muttrar* Hoppas alla får en trevlig helg
/Cina

2 kommentarer:

Cee sa...

Den var jättesnygg... kram Cee

Pijo sa...

Så himla snygg. Du är bra på maskning och att få det snyggt. Bakgrunden är också så bra gjort.
Kram