onsdag, juni 03, 2009

Efterlyser DYMOBAND


Hjälp !!!
Finns här någon i vårt avlånga land som har gamla hederliga dymoband i sina vrår?
Mina är slut och jag bara älskar att ha dymotext på mina kort/LO/ATC.
Eller någon som ska till någon affär som säljer dessa?
På Clas Ohlson köpte jag min maskin/band på, men 7 mil tur och retur känns ju inte
så värst lockande bara för att köpa band.
Det är dom svarta banden jag letar efter.
Lämna en kommentar på detta inlägget ifall någon kan hjälpa mig.

Jag har även en uppdatering 3.1 - Datorn skickas imorgon ifrån Tyskland.
Dom försöker nog knäcka sitt förra rekord där på verkstaden. Denna gången tog det bara 4 dagar att fixa den.
Hahaha jaja man ska inte ropa hej, den kanske inte alls är fixad!! Vi väntar alla i spänning!

Vill ni bli spelberoende? Gå då till King.com och spela gratisspel. Där sitter jag nu i timmar istället för att pyssla. Fast idag har jag faktiskt gjort 4 ATC till en swap :)
Nu är klockan 2.16 och man får väl gå och lägga sig *gäspar*
/Cina

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Haha, vilket sammanträffande, jag satt idag och försökte hitta vart man kan köpa just dymoband... eller om de fanns i roliga färger.
Har tyvärr bara hittat vanliga tråkfärgerna än så länge. Kollar man på dymos amerikanska site så ska det ju tom finnas med mönster *slurp*

Magdas har 3 pack blå-röd-svart: http://www.magdas.se/?contentpage=showproduct&kategoriid=100&id=529
Och på clas i sjön... som man faktiskt kan beställa på postorder från... ;)

annars... roligt tips jag trillade över; http://www.scrappa.nu/archives/2005/07/26/124/
gör 9mm breda remsor papper som du kör genom dymon.

DragonBitch sa...

hej
har stämplat motiv till dig men inte hunnit skicka dom ännu.. har varit på vårdcentralen lite titt som tätt.. är inne på min tredje vecka sjukskriven.. har lite problem med min rygg bara inget allvarligt tror jag i alla.. vi får hoppas på det...
jag skall nog till Syzzla nästa vecka och lämna in mina DT alster.. är det okej med dig så får du dina motiv då??!!!

Hör av dig annars så skickar jag dom...
är lite orolig att posten inte skall hantera brevet ordentligt.. vet själv hur man gör ibland..

sköt om dig.
//Jessica

Helena sa...

Jag är helt ointresserad av spel som tur är.
Här pysslas det istället.=)
Hoppas nu att datorn är riktigt hel denna gång.
Ha en skön helg vännen!
kram

Jenny sa...

Jag letade själv efter Dymo-band för ett tag sen, och hittade dem till slut på Tradera, så jag kan rekommendera dig att titta där!

annmari sa...

Lite sent kanske men du vet ju hur jag är ;-) Har du fått tag i band, annars har jag ju Clas Ohlson här.