måndag, december 01, 2008

Award !


Jag har fått en award från snällaste Zornitsa med butiken Scrapparazzi, taaaack vännen.
Jag brukar vara jättedålig på att dela ut sådana här, men nu får jag välja några av mina favoriter. Fast jag har väldigt många som jag gillar så ni får suga åt er ni med.

Mina utvalda är:
Gisan - en fantastisk människa med ork och kämparglöd och en läsvärd blogg

PaperMaze - en otroligt härlig butik med underbara stämplar och dom goaste tjejerna :)

Majamelon - absolut världens roligaste bloggar, du får mig att skratta varje inlägg. Och nu har du fått en härlig webbutik "scrappers" - GRATTIS ;)

Creyla - för att du kämpar så mycket och har så mycket ork. Sen har du en sådan söt liten prins :)
Helena - För att du har söta vovvar och orkar pyssla så mycket trots din värk.

/Cina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen tusen tack! Och vilken gullig motivering =D Så roligt!!!=D

Ha en bra dag!!
KRam!!

Anonym sa...

Nejmen tack! Vad gullig du är! ^^ Nu blev jag glad!

Anonym sa...

Härligt! Jag tycker julen är en helt underbar tid. Men det är klart...det är nog inte så roligt för dom som är ensamma... För det är det som gör det så härligt tycker jag. gemenskapen och att man är lediga och kan umgås med varandra. ^^

Gisan sa...

Tack så mycket! Kramar...

Helena sa...

Tack vännen vad glad jag blir.=)
Jag ska genast ta tag i att lägga ut den på bloggen.
Ha en skön dag!
Kram

netha sa...

Tack gulledej, jag undrar vart mitt svar tog vägen som jag lade här tidigare, konstigt.
Kramis