onsdag, december 10, 2008

Alternativ jultomte


Ett utmaningskort som skulle innehålla en stämpel som inte är förknippad med julen. Ja denna kunde ju inte precis förknippas med julen *hihi* Fast jag tycker att lilla "jultomten" är cool :)

Jag har fått blåskatarr och det gör sååå vansinnigt ont så jag fick tröstshoppa lite stämplar på nätet:)
Gjorde även en beställning på två stämplar från USA. Men det skulle ta minst 14 dagar så den ena får jag väl använda på nästa års julkort. Jag hatar att vänta! *grrr* (Thank you Petra who find the stamp to me. But you know - i hate to wait for it *lol* )
/Cina

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Hoppas du kryar på dig fort!

Jättefint kort du gjort iaf! ^^ Som vanligt!

Anonym sa...

Å en av favvostämplarna! Jättehäftigt kort!!!
Kram
/Carina

petrasart sa...

ooooha....what a christmascard *lol* ... but it´s creepy wonderful ;-)

Sanna F sa...

Härligt busigt julkort!!!
Krya på dig
Kram

Anonym sa...

Spännande med paket ifrån USA! Vet inte hur många gånger jag suttit och dreglat efter grejor på nätet. Finns juh så mycket fint man vill ha! Miljoner fina stämplar!! Och alla fina papper sen... :o)

Jag är ännu sämre idag. Kan inte prata alls... :oP Kanske man får beställa något mer då?? :oD

Anonym sa...

Jag tror det är tur att jag inte bor så nära någon sådan butik. Jag hade blivit utfattig! Men numera kan man juh hitta allt på internet också. Farligt... :o)

Gisan sa...

*asg* Kramar...

Elzie sa...

Det var en häftig stämpel. Gillar den jättemycket, ha, ha.
Hoppas du mår lite bättre nu och att du får en bra helg.
Kram Elzie