torsdag, oktober 02, 2008

Övat lite



Jag erkänner, jag är superkass på egenhändigt gjorda bakgrunder till mina stämpelmotiv. Jag distressar, chalkar, blaskar vatten och står i. Idag tog jag en avriven liten bit av ett skrivarpapper och kladdade på lite blå, grön och grå distress. Skvätte över lite vatten och tog min embossfön och torkade torrt. Tog min fina nya stämpel från PaperMaze och stämplade en del av motivet. Tja jag blev t.o.m nöjd ;) Lite spets, floss, papper från Creativ inspiration och så häftade jag lite med min häftapparat. Dessa två ska skickas till två ATC flickor nästa vecka. Nu måste jag öva - mycket! Förresten glöm inte att jag behöver fler tips på mitt förra inlägg. Trevlig helg! /Cina

2 kommentarer:

Gisan sa...

Jag beställer rakt av ett kort med den här stämpeln på!!! Kramar...

Anonym sa...

Visst är det kul att göra bakgrunder när man bara kommer igång :-)
kram