onsdag, oktober 15, 2008

Ännu mera






Tre julkort och 2 ATC blev det igår. Dottern var sjuk och hade placerat sig i min säng i pysselrummet. Där låg hon med sin laptop hela långa dagen. Så jag passade på att pyssla lite :)
Tre julkort, första med magnoliastämpel, andra med en granstämpel från ?? Textstämpeln är embossad med grön distress och clearpulver. Den kommer från Easer. Gammeldagstomten och mönsterpaper från PaperMaze.

ATC med skelettet heter "King of the Dead" Och den andra heter " The Dead heart" . Vilka härliga halloweennamn va ? ;) (engelsk stavning är inte min grej ) Hjärtat är blankt och fint efter att ha embossat med clearpulver.
Båda stämplarna kommer från Cherry Pie Art stamps.

Kan säga till mina pysselvänner som vet att jag HATAR orange, att detta är enda gången på året som jag älskar orange i kombination med svart - cooolt :)

Någon som har lust att byta halloween ATC ???
/Cina

6 kommentarer:

Jaana sa...

Bra att du lyder min uppmaning !
:-) Det är bra snyggt, det där hjärtat ! Dina atc är ljuvliga....

Kram Jaana

DragonBitch sa...

så häftiga dina ATC blev och julkorten blev jätte fina...
hoppas att du mår bra..
pennfodralet fungerar super bra.. men frågan är hur länge det räcker till...?! jag har önskat mig Pro marker i julklapp.. har skrivit ut hela färgskalan och kryssat för vilka jag vill ha...
Sköt om dig..

Kram Jessica

Gisan sa...

Oj så mycket som pysslats fram här, både häftigt och fint. Kramar...

Anonym sa...

Jättefina! ^^

Anonym sa...

Jättefina kort, min favorit är nog ditt ATC "The dead heart" men de andra är snygga också! =)

Sanna F sa...

Snyggt alltihop! GIllar skelettet o döskallen massor- de är hur coola somhelst!