lördag, augusti 09, 2008

altrad ask



Jag har altrat en liten ask som "någon" ska få. På kanterna på locket har jag först målat med Distress crackled paint. När det torkat så strök jag över med fluid chalk. Stämpeln (och färgen) kommer från PaperMaze och jag tycker den är så vacker. Motivet har jag färgglagt med distresser. Sen har jag klätt sidor och ovansidan med mönstrade papper. Dekorerat med två matchande band, en metallnyckel samt ett sirligt fotohörn i metall. Jag är t.o.m riktigt nöjd själv ;) Nu har Dottern beställt en ny dörrskylt och den skulle innehålla ca 7-8 olika stämplar som inte överrenstämmer med varanda överhuvudtaget. Jisses det blir inte lätt, och det ska vara vissa favoritfärger och så har hon plockat ut en flock med mönsterpapper. Varken färger eller mönster passar ihop för 5 öre :D
Så nu har jag att göra *fniss*
/Cina
ps jag tar gärna emot beställningar ifall någon vill köpa en altrad ask!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du har varit. Ska bli kul att se vad du tänker göra åt dotterns önskemål ;-)

kram

Annika sa...

Så fin ask! Jätteläcker! Den där dörrskylten till dottern måste vi få se! :-D Ha det gott! *kramis*

Elzie sa...

Vilken jättesöt ask. Du är duktig du som håller på och scrappar. Jag har inte gjort något på evigheter. Roligt att se damen i fråga också *s*.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Gisan sa...

Mycket läcker! KRamar...