tisdag, januari 08, 2008

Rosa torrchalks sökes

Möjligtvis någon som har en enstaka torrchalks i rosa liggandes som ni vill bli av med?
(alltså inte en hel ask med massa färger)
För då köper jag den OMEDELBUMS !!! maila mig på dreamcatched@comhem.se

Idag har jag stickat färdigt min gosiga halsduk/sjal, ska se om där blir något dagsljus överhuvudtaget i morgon så jag kan fota den.

Här är det bara grått grått hela dagarna, antingen så regnar det, haglar eller snöblandat regn inkl halv storm *suckar*

/Cina

3 kommentarer:

Elzie sa...

Vad kul att du fått en coach. Det skulle jag med behöva emellanåt *s*.
Hoppas det är bra med dig. Här är det förkylt!!
Kram Elzie

Helena sa...

Det är en ask med blommor som står bredvid cuttlebugen.
Idag får du nog mitt bidrag till ditt album.
Jag glömde att skriva mitt namn på baksidan men det kan väl du vara snäll att göra åt mig.
Ha en mysig dag vännen!
Kram

www.syzzla.se sa...

saaaaaaaaaaaaaaa kul att det snoar, haglar o regnar - tycker jag och mamma som sitter i Egypten. Varmt o gott, men ganska hektiskt program. Valdigt tidiga morgnar for att hinna med sightseeing innan det blir for varmt. Efter en veckolang kryssning pa Nilen (Luxor - Assuan t o r)flog vi Kairo idag....stiga upp kl 03.30 - da brukar jag ju lagga mig ungefar....
kram fran kusin vitamin