lördag, januari 12, 2008

Hemliga lådan


Här är Dotterns hemliga låda som hon ska få i födelsedagspresent. Hon fyller år den 23 januari och önskade sig en sådan fin låda som morfar fick i julklapp.
Asken är en träask som jag köpte på Panduro. Sen målade jag kanterna med svart akrylfärg. Klädde hela lådan med det coola döskallepappret som jag chalkat med svart. En tag från Revolution QK fick också lite chalk och prickar. Attitude är stickers sk stonestickers. Så också körsbäret på tagsen. Bokstäverna är rubons, stickers samt ordet "låda" är mossgummistickers.
Superlätt att göra och riktigt kul :) Inuti har jag klätt lock och botten med neoncerise prickigt papper. Det här är min dotter i ett nötskal, starka coola färger och döskallar :)
/Cina

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow vad läcker :D typisk MiaLådda med :)

Dörrskylten var med superfin

kramis Mia

Elzie sa...

Jag har varit dålig på att vara inne hos dig på ett tag ser jag. Vilka fina saker du har gjort!! Jag blir helt mållös. Lådan till tjejen är så fin så den blir hon jätteglad för.
Hoppas du har det bra.
Kram Elzie

Karabara sa...

Riktigt läcker låda!
Kram Karin