onsdag, november 07, 2007

Lååångt halsband

Nu har jag gjort ett 115 cm långt halsband i olika svarta pärlor samt dom Japanska pärlorna som jag aldrig kommer ihåg vad dom heter. Min Kusin kallar dom "silver i hålet" iaf ;)
Egentligen har jag köpt ett stort svart hjärta som skulle avsluta men jag har ingen aning om hur jag ska fästa det så det fick bli det här. Det blev inte så snyggt, men jag får be någon proffsig pärlmänniska hjälpa mig med hjärtat. Hoppas det blir snyggt till min svarta klänning jag ska ha på fars dag :)

Kul att pausa lite i papperspysslandet med lite annat :)
/Cina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt!!! Kramar...

Koy sa...

otroligt snyggt halsband!
Passar garaterat jättebra till din klänning!

Roligt att du blev nöjd med posten :-)

Miapuh sa...

snyggt halsband, testar att maila dig nu :)
kramis

Karabara sa...

Jätte härligt halsband!
Vad duktig du har blivit.
Kram Karin

Elzie sa...

Tycker det var jättesnyggt. Du är duktig på mycket du.
Kram Elzie