fredag, september 21, 2007

KAOS


Hur jag än gör och hur jag än sorterar och organiserar så ser mitt pysselbord alltid ut såhär !
Och ibland mycket värre ! Inte en milimeter ledigt och högar överallt i en enda röra.
Undrar om man ser mer kreativ ut om man har det såhär ?! ;)
Och så ett foto på min älsklingsmaskin - "REVAN" I love it !!!
Och är det någon som vill köpa en ROSA QK tång utan dies för 300 kronor plus frakt - maila mig! dreamcatched@comhem.se. Den är 1 år gammal och fungerar perfekt !
/Cina slarvmaja

5 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är om det inte är ett organsierat kaos... :-) Kramar...

Elzie sa...

Önskar jag hade någonstans där jag kunde ha det här kaoset *s*. Är väl bra när det ser ut så här. Då kan ju folk tro att man är kreativ även när man inte är det!! Fast du verkar då vara kreativ så det räcker *s*. Ha en trevlig helg.
Kram Elzie

Liz sa...

mmmhm så ser det ut på mitt pysselbord oxå ;-)

Lotta sa...

Det där är ju iINGENTING jämfört med mitt pysselbord just nu! Men sen får jag inte mycket gjort heller.

KRam

netha sa...

Vojnevojne, det där är väl inget, vänta tills du får kaos i ditt område, det du har är en liten bris. :-)
Organisera är kul eller hur, men det hjälper inte.
Kramis och ha en bra dag.