söndag, september 23, 2007

Bruna halsbandet

Nu har jag varvat ner framför tvn efter Sonens kalas. Tittat på mitt favoritprogram på TV 6 "Miami Inc" och gjort ett halsband i två olika sorters sötvattenspärlor, guldbronspärlor och stora rektanglar i glas. Alla i brunt. Tyvärr ser inte färgerna alls ut som i verkligheten när man scannar. Får se om jag kan ta en bättre bild imorgon med kameran istället. Det blev iaf ett tungt och maffigt halsband. Får väl se om jag trivs i det också.
Sen är det dags att ta itu med min julkortsbeställning igen, det ska bli jättekul! :)
/Cina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är på att göra smycken, jättefint halsband!
Och jag ser att du har kaos :-) det är bra med kaos för då är man kreativ har jag hört!

Kram Cia

Anonym sa...

Åh, det är så läckert att jag får känslan av att vilja äta upp det ;-) Vilka ljuvliga skimrande pärlor! Kramar...

Elzie sa...

Jättehärligt halsband. Gillar den märka färgen mycket. Ha en bra måndag.
Kram Elzie

Anonym sa...

Åh så fint,hoppas du kommer att trivas i det.=)
Kram!

Karabara sa...

Wow, vilket helsnyggt halsband, gumman!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram Karin

Karabara sa...

Wow, vilket helsnyggt halsband, gumman!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram Karin