fredag, september 14, 2007

Gosskören

Här har vi grodvärldens gosskör :) Stämpelmotivet är färglagt med gelpennor metalic så därför ser färgerna lite konstiga ut i scannern. Stickers har jag fått av Carina, och lilla grodöljetten
kommer från Mia. Molnet är QK och noten har jag "snott" från nätet - skrivit ut och sen tagit lite silverstickles på.
Nu har jag pysslat hela dagen så nu är det dags för lite hushållsuppgifter - inte lika kul kan jag väl säga *muttrar lite*
Ha en trevlig fredag !
/Cina

4 kommentarer:

Mindi sa...

Vilka söta grodor. :)

Kramis
M I N D I

Miapuh sa...

Tjoho!
Oj vad du varit produktiv :D
Börjar bli lätt sotis på albumet hihi så himla gulligt, hoppas post anlänt
Ha en fin helg
kramis Jag o Hajarna

Anonym sa...

Oj, vad du är produktiv :-)

Elzie sa...

Vilka fina saker du gjort. Hur kommer det sig att du gör så mycket med grodor?
Har precis kommit hem från Elmia och husvagnsmässan. Var otroligt skönt att vara hemma igen. Huvet känns som en bikupa cirkus.
Kram Elzie