onsdag, augusti 01, 2007

Två armband


Äntligen har jag fått tummarna loss och scanna mina senaste kreativa alster. Det blev två armband - jag älskar armband men kan aldrig köpa några som passar för jag har så smala handleder. Och det är ju inte alltid att man precis gillar barnarmband ;) Men nu kan jag göra massor själv :) Det till vänster är tjockt läderband med träpärlor och mellandelar i metall. Det till höger ingick i ett kit från Panduro Mother-Daughter som min dotter köpte. Så detta är mammas armband. Antagligen får jag väl göra dotterns också för hon gav upp efter att ha trätt kanske 5 pärlor. Om det finns dåligt-tålamod-gen så har hon säkert ärvt den efter mig ;)


Målade några stämpelmotiv igår från mina senaste förvärv. Grodprinsen och Tilda med vattenkannan samt en piratstämpel som liknar min älskling Johnny Depp. Får se om jag hinner göra några kort idag med dom.

/Solig hälsning från Cina

Inga kommentarer: