torsdag, augusti 02, 2007

Pysslat lite


Idag har det varit lite sommarväder så jag har suttit i trädgården och gjort ett halsband.
Det här är egen design och inget kit från Panduro, pärlorna har jag köpt på www.pema.cc .
Väldigt enkelt men jag tycker det blev rätt fint ändå.
På kortet har jag använt min senaste stämpel från Magnolia, Tilde med vattenkanna. Det blev lite murriga färger men den här sommaren är ju inte precis ljus och skir ;) Och som vanligt har jag fått kortet snett i scannern. Kanske jag om några år får raka bilder *s*

Har tröstshoppat hos Jane lite idag - oj så mycket fint hon fått in!! Vill ha jättemycket men det får väl bli någongång när jag blir rik *flinar ironiskt* Men det blev en stämpel från 7gypsies och clearstamps från "My sentiments Exactly och så lite vackra papper från Cosmo Cricket som kommit in. Nu längtar jag till paketet kommer i min låda :))


/Cina


6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så mycket fint du gjort.=)
Jag fick ett paket från Jane idag med lite fina prylar,kul med lite nytt.=)
Har precis beställt nästa månadspaket från Magnolia,ska bli kul att se vad det är.
Kram vännen!

Annelie sa...

Åh wow vilket härligt kort, jag blev alldeles förälskad :D
Halsbandet är oxå fint!! :)
Kram Annelie

Anonym sa...

Hallojs :) Visste inte att du gör smycken, kul! Det blir verkligen personligt :)
Länken till din andra blogg fungerar inte hos mig?? Har skickat ditt brev idag... Ha're bra

Lotta sa...

Hallå där. Vad kul att du tillverkar så mycket smycken. Jag har en del pärlor liggande om du är intresserad av att skapa mer :-D Jag tror tom att jag kan ha en del rosa...

Kram L8

netha sa...

Jösses vad en massa smycket du gjort, och inte blev de dåliga heller, fina som snus tycker jag det ser ut som.
kramis

Anonym sa...

Och det gjorde det ju ganska snart efter du skrivit inlägget, inte sant ;-D Typskt bara att din tjocka (?) brevbärare hade dansat polka på paketet och förstört din stans. *fnissar lite* Tur jag har en kvar som du får då du kommer hit :-) Och att du ändå kan abstinens-stämpla ett tag förstås... hihi