söndag, augusti 26, 2007

DOPKORTEN


Nu är äntligen beställningskorten till dop gjorda. Förra gången när jag gjorde beställningsjobbet
till ett bröllop så sa jag att jag "Aldrig skulle massproducera igen". Nu säger jag att jag ska ABSOLUT ALDRIG massproducera igen ;) Efter att beställarna gjort diverse ändringar så blev dom till sist så här. 25 stycken rosa och vackra inbjudningskort till ett litet flickdop :)

Håller på att scrappa en 12"x12" LO med slottsruinen som också snart är färdig. Sen tror jag att jag skall göra ett litet svart- och vitt projekt till mitt badrum OCH så ska jag prova att scrappa i 12"x6" - jisses nu har jag mycket att göra !!
Men jag har även hunnit med att shoppa lite på Hobbyhuset och Inkywings med - oops undrar vem som klickade på köp-knappen ?!?! :D
/Cina

1 kommentar:

Liz sa...

*hm* ja antar att det är fel tillfälle att fråga dig om du vill göra mina bröllopskort *s*?
Tror jag väntar lite till med att fråga :-P