tisdag, juli 17, 2007

UTLOTTNING !!!


Köpte senaste numret av Scrapbook Inspirations och denna gång fick man två gratisstämplar med. Tyckte dom var superläckra så jag provade genast.
Det blev det här svart och gröna kortet som jag tänkte lotta ut till någon av mina kära bloggläsare :)
Vill du vara med på min utlottning? Skicka ett mail till dreamcatched@comhem.se SENAST den 24 juli så kanske du får en Sommarhälsning i din brevlåda!

/kram Cina
ps färgerna på bilden är inte riktigt rätt, kortet är väldigt klargrönt och inte så smutsgrön som min usla scanner visar.

5 kommentarer:

Paula sa...

Åhhh, så snyggt! Är gärna med på en utlottning på detta snygga kort!

Kram
Paula

Laila sa...

Köpte också tidningen för ett tag sedan. Den stämpeln som du har använt blev min favorit.
Du har fått till ett himla snyggt kort, Cina!

Laila sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisbet sa...

Så härliga layouter du gör. Snyggt jobbat

Karabara sa...

Klart jag vill vara med på en utlottning där jag kan vinna detta fina kort *ler*
Har skickat dig ett mail!
Kram KArin