torsdag, juli 26, 2007

SHOPPAT - ny hobby ?!?

Idag har jag varit i stan och shoppat. Blev ännu ett besök på Panduro, värsta rean juu :)
Har varit lite sugen och nyfiken på att göra smycken. Mitt tålamod är uruselt så därför har jag inte vågat mig på det tidigare. Men nu har jag gått och tittat på så många färdiga smycken men jag har tyckt dom varit så dyra så nu tänker jag göra egna till billigare pris. Fast skulle jag inte uthärda får jag väl sälja dom på Tradera *s*

Var även inne på en relativt nyöppnad butik i Stan med scrapbookgrejer. Men jag blev lite besviken för det var mest pärlor och decopaugegrejer. Så där köpte jag inte ett dugg.

Och så köpte jag nya singel-CD:n med E-Type *myser och ler med hela ansiktet*

/Cina

ps läs gärna om mina katastrofbesök på ikea : http://inommig.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha, nu har det handlats igen. vi får väl se hur det blir med tålamodet *fniss*

kramis