måndag, juli 16, 2007

Bebiskort & Scrappalster




Nu har jag gjort ett bebiskort till grannarna som fick en liten flicka för några dagar sen. Älskar att frossa i rosa gulligull *s*
Sen blev det en mycket enkel LO på vit bazzil i 20x20 cm till Sonens studentkort. Min mamma tyckte det var alldeles för tomt på vänster sidan. Men jag överdekorerar ju alltid så jag ansträngde mig verkligen för att det verkligen skulle bli enkelt.

Min andra LO är i 30x30 och där var både foton och mönstrade papper så jag ville ha något stramare också på studentfotona. Fast jag svär och muttrar över att jag inte lärt mig hur man fotar sina LO så dom blir bra *grrrr*
/Cina

4 kommentarer:

Annelie sa...

Jättefina alster! Tycker det kan vara otroligt snyggt med dessa "enkla" eller "avskalade" LOs eller vad man nu ska säga, och du har fått till det alldeles perfekt tycker jag på den vita student-LOn!

Kram!

Anonym sa...

Snyggt. Jag har också det mönstrade studentpapperet som jag ska få till nå't med - än så länge vrider och vänder jag bara på korten.

Sanna F sa...

Jätte fina layouter och fin fint kort!

Karabara sa...

Fina LO:s och jätte gulligt bebiskort!
Var har du fått tag i den stämpeln?
Tycker mycket om den!
Kram Karin