tisdag, oktober 24, 2006

Jag skickade en stämpel....











.










.... igår till min kära vän, Carina !
Hon fick den idag och nu ikväll hittade jag dessa tre helt UNDERBARA kort i min mail.
Hon fick helt fria händer att göra vad hon ville med Crafty stämpeln med fjärilsvingar (finns i butiken) Vad säger man ? Kan det bli vackrare???

Besök gärna hennes sida för mer inspiration och kunskaper om olika tekniker.
http://stamparina.webhop.net/

Nu är förbokningsbeställningen skickad till Marina på Cherry Pie ... och nu är det bara att vänta :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka läckra fina kort!! :) Ojoj ramlar nästan av stolen!!
Kram Annelei

Jenny sa...

JA, vilka UNDERBARA kort, wow!!
Kram/Jenny L

Annika kort & gott sa...

Hon är ju bara så otroligt duktig och korten är underbara!!!

kram Annika

Anonym sa...

Helt makalöst tjusiga!!! Carina är en konstnär ut i fingerspetsarna! Kramis!

Anonym sa...

Å helt underbara!!!

Kram

Anonym sa...

Men det var så himla fint! Otroligt smakfullt, Carina

///Laila (lailass)

Anonym sa...

Verkligen superfina kort!! nåt att sukta efter när jag har råd att beställa nya stämplar ;)

Stamparina sa...

Jag får väl gå in här och tacka för alla fina kommentarer :-)
Kram Carina